3.31.2011

Demam Panas

Lepas on9 semalam , aku sakit kepala yang teramat sangat. 
Aku rehat la.. Baring n tertidur.. Aku punya sakit kepala xmacam gila pulak an..
Maghrib tu aku cakap dengan ma " ma , along xnak la g tuisyen malam ny. Sakit kepala ".
Dengan mata aku yang berair. Panas gila arkh badan aku semalam. 

Aku xtahan sangat. Dengan kepala nye sakit , badan panas macam apa n sejuk yang teramat sangat.
Mula-mula tu pakai sweater je.. Badan aku panas dalam tapi sejuk luar.
Aku suruh la adik aku amik kan selimut..
Mula-mula kurang la sikit. X lama tu sejuk balik..
Aku cakap dengan adik aku, pergi amik selimut tebal.
Huh ! Baru la da x sejuk..

Dalam pukul 9.30 malam baru la g klinik.. Aku langsung xley bangun.
Dunia ni macam terbalik. Jalan macam orang mabuk.
Nasib baik bujang sebelah rumah xd kat rumah waktu 2..
Pergi Klinik Adham,Indahpura ramai.X kuasa nak menunggu.
Aku da sakit gila..

Last2 g kat Klinik Penawar Kulai.. Aku selalu g sana.
Tapi x pernah jumpa dokter nye sebab aku g sane cuma temankan ma je.
So xlama tu nama aku pun di panggil..
Huh! xrugi g sana! dokter dy smat beb! haha!!
*gatal


Dokter kata suhu badan aku panas sangat.. Elakkan makan pedas, makanan berminyak 
and elakkan minum air sejuk..
Ma boleh kena kan aku depan dokter 2,wat malu je.
"Along,balik nanti buat la air batu banyak2 ea."
Aku diam je.
Dokter 2 senyum je.. hhu. Malu nye.......

Aku dapat MC.. Bukan MATI CEPAT ea.. haha
Bosan dok uma. Mesti xley g MPKu.. um....

No comments:

Post a Comment

aku tetap aku

Daisypath Happy Birthday tickers

Sayang aku..